Байгууллагын гадаад болон дотоод орчны судалгаа хийх Маркетингийн урт болон дунд хугацааны төлөвлөгөө гаргах, түүний хэрэгжилтийг хангах Зах зээл дээрх хэрэглэгчийн судалгааг хийх, стратегийн болон тактикийнтүвшинд боломжит хэрэглэгчдийг сегментчлэх Зах зээл дээрх боломжит хэрэглэгчийн сегментүүдэд өөрийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг танилцуулан, өөрийн компанийн өрсөлдөхүйц давуутай үнэ цэнийг бий болгож түүнийг зах зээлд түгээх Маркетингийн төлөвлөлтийн биелэлтийг хангахад шаардлагатай хамтран ажиллагчдыг тодорхойлох, үр ашигтай хамтын ажиллагааг бий болгох, түүнийг удирдан зохион байгуулах Бүтээгдэхүүний үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх, улирал цаг үеийн онцлог, зах зээлийн нөхцөл байдалд тохируулан бүтээгдэхүүний борлуулалтыг өсгөх Бүтээгдэхүүний чанар, түүнийг сайжруулахад шаардлагатай зөвлөгөө мэдээлэл чиглэл өгч ажиллах