1.Хэрэглэгчдийн эрэлт хүсэлтийг судлах, зах зээлийн судалгаа хийх 2.Худалдан авагчдад бараа бүтээгдэхүүнээ сурталчлах, таниулах, тайлбарлах, 3.Борлуулагчдын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хангах, хянах 4.Борлуулалтыг идэвхижүүлэх, хэрэглэгчдээ урамшуулах санал санаачлага гаргаж ажиллах 5.Сурталчилгааны шинэ санаа гаргаж, медиа төлөвлөгчтэй хамтран ажиллах, үр нөлөө бүхий арга хэлбэрийг эрэлхийлэх 6.Сурталчилгааны ажилд биечлэн оролцож, мэдээллийг цэгцтэй, ойлгомжтой, найрсгаар хүргэх 7.Борлуулалтын сувгууд дээр судалгаа хийж, хамгийн өгөөжтэйг нь сонгож удирдлага болон ажилчдад мэдээлэх 8.Борлуулалтын сувгууд дээр идэвхитэй ажиллаж, мэдээлэл хүссэн хүн бүрт хүрч ажиллах