- Компанийн дотоод болон гадаад харилцаа холбоо, мэдээллийн урсгалыг зохицуулах; - Компанийн дотоод зохион байгуулалт, эмх цэгцийг хариуцан ажилтнуудад ажлаа хэвийн, үр бүтээлтэй явуулах орчин нөхцөлийг бүрдүүлэхэд анхаарч ажиллах; - Албан хэрэг хөтлөлтийг стандартын дагуу хөтлөх; - Удирдлага болон ажилтнуудад захиргааны дэмжлэг үзүүлэх; - Хурал, уулзалтыг товлох, хурлын тэмдэглэл хөтлөх, захирлын өдөр тутмын ажлыг гүйцэтгэхэд дэмжлэг үзүүлэх, өгсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухайд нь гүйцэтгэх; - Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүрэг;