- Компанийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг шинэ болон хэрэглэгч нарт танилцуулан сурталчлах - Зах зээлийн судалгаа хийх - Үнийн санал боловсруулах - Гадаад болон дотоодын харилцагч байгууллагуудтай байнгын холбоотой байх - Гэрээ хэлцэл хийх, гэрээ боловсруулах - Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүргийг цаг тухайд гүйцэтгэнэ.
Компанийг шаардлагатай хүний нөөцөөр хангах буюу хүний нөөцийн төлөвлөлт, бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалт, бодлого хэрэгжилтийг хариуцаж ажиллах; Хөдөлмөрийн харилцааг зохион байгуулах; Цаг ашиглалт, цалин хөлс, гүйцэтгэл, сургалт хөгжүүлэлт, Албан бичиг, хамтран ажиллах гэрээ, тушаал шийдвэрийг холбогдох албан тушаалтанд танилцуулах.