Компанийн үйл ажиллагаанд учирч болзошгүй эрсдэлүүдийг тодорхойлж, тэдгээрийг олон улсад хүлээн зөвшөөрөгдсөн арга, аргачлалын дагуу үнэлж, удирдлагыг үнэн зөв, бодитой мэдээллээр хангах, эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх, эрсдэлийг бууруулах, арилгах арга хэмжээний санал боловсруулан шийдвэрлүүлэх;
Компанийн санхүүгийн түрээсийн үйл ажиллагаа хариуцсан нэгжээс шилжүүлсэн чанаргүй тусгай активыг төлүүлэх, хамгийн бага түвшинд байлгах, эргэн төлөлтийн зөрчлийг бууруулах, түүнд холбогдох үйл ажиллагаа, авч хэрэгжүүлэх арга хэмжээг төлөвлөх, Компанийн дотоод эрх зүйн акт болон бусад хууль тогтоомжийн хүрээнд гүйцэтгэн бодит үр дүн гаргах, биелэлтийг шууд удирдлагад тайлагнах; Компанийн санхүүгийн түрээсийн тусгай активаас бусад авлага, хохирол, өр, төлбөрийг төлүүлэх, шүүх, хууль, шүүхийн байгууллагын өмнө Компанийн эрх ашгийг хамгаалах, хууль тогтоомжийн хүрээнд компанийг төлөөлөх, Компанийг хохиролгүй болгох арга хэмжээг гүйцэтгэх, авч хэрэгжүүлж буй арга хэмжээний биелэлтийг шууд удирдлагад тухай бүр тайлагнах; 3. Ажлын байрны зорилгын хүрээнд хийгдэх бусад үйл ажиллагаа;