Маркетингийн үйл ажиллагааны төлөвлөгөө боловсруулах, тайлагнах; Маркетингийн судалгаа хийх, борлуулалтыг өсгөх; Сошиал орчинд байгууллагын үндсэн хуудсуудыг удирдах; Байгууллагын имидж, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, брэндийн сурталчилгааг дижитал орчинд түгээх, хөгжүүлэх; Компанийн зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх; Байгууллагын борлуулалтын багтай хамтран ажиллах; Сошиал орчинд дата бааз цуглуулах, анализ хийх; Бусад ажлын байранд заасан чиг үүргүүдийг гүйцэтгэнэ.
Гадаад үйлдвэрлэгчээс худалдан авч байгаа бараа материалын бүхий л харилцааг зохицуулах; Харилцагч байгууллагад нийлүүлсэн болон нийлүүлж байгаа сэлбэг хэрэгсэл, эд анги дээр хяналт хийж шаардлагатай тайлбар мэдээлэл өгөх, үйлдвэрлэгчтэй тогтмол харилцаатай байж асуудлыг тухай бүрт шийдвэрлэх; Төрийн болон орон нутгийн өмчит аж ахуй нэгж байгууллагуудын худалдан авах ажиллагаанд оролцох, шаардлагатай бараанд бичиг баримтыг бүрдүүлэх, Гадаад шинэ харилцагч судлах, бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэгчийн чанар, стандарт хангахуйц бүтээгдэхүүний нарийвчилсан мэдээлэл боловсруулж удирдлагад тайлагнах, Компанийн гадаад харилцаанд дэмжлэг үзүүлэх, гадаад дотоод зах зээлээс сэлбэг, бараа материалын судалгаа хийхдээ бизнесийн түнш байгууллагуудтай зөв харилцаа харилцаа ёс зүйтэй хамтран ажиллах,