Сурагчдын сэтгэлзүйн эрүүл мэндийн дадал хэвшил, мэдрэмжээ илэрхийлэх, сэтгэл хөдлөлөө удирдах, тэмцэх чадварыг хөгжүүлэхэд тусалж чиглүүлнэ. Суралцагчийн зан үйл, биеэ авч явах байдал, харилцааны болон бусад сэтгэл зүйн асуудлыг тодорхойлох оношилгоог хийх, оношилгооны үр дүнг боловсруулж сургууль, эцэг эхэд танилцуулах, холбогдох тусламж зөвлөгөөг ганцаарчилж өгөх. Сурагчдын сурах чадвар, багш нарын заах чадварыг дэмжих. Анхаарал татсан суралцагч, тэдний гэр бүл, багш нартай тусгайлан төлөвлөгөө боловсруулан хамтран ажиллах. Анги, хамт олонд тулгуурласан сэтгэл зүйн зөвлөгөө, ярилцлага хийж, сэтгэл зүйн тусламж үзүүлэх. Сурагчийн нас, бие бялдар, сэтгэл зүйн онцлогт тохирсон хүүхэд хөгжүүлэх бодлого, хөтөлбөр, төлөвлөгөө боловсруулахад оролцох. Сурагчдад сургуульд дасах, стрэссийг даван туулах ур чадварыг дээшлүүлэх талаар сургалт, хөгжөөнт арга хэмжээ зэргийг зохион байгуулах, хамтран ажиллах. Сургуулийн зөвлөх, удирдлага, нийгмийн ажилтан, багш нар, эцэг эхэд сургалт зохион байгуулах, арга зүйн зөвлөгөө өгөх. Багш, ажилчид, эцэг эхчүүдэд заавар зөвлөгөө өгөх зорилгоор видео, хичээлийн төлөвлөгөө гэх мэт материал боловсруулах. Сургуулийн хүүхэд хамгааллын багийн бүрэлдэхүүнд багтан ажиллах. Удирдлагаас өгсөн бусад үүрэг даалгаврыг гүйцэтгэх.
Хөтөлбөрийн багтай хамтран сургалтын төлөвлөгөө хэрэгжүүлэх, сайжруулах, боловсруулах Сурагчдын ахицыг үнэлж тогтмол сайжруулах Сурагчийн ахиц, анхаарах зүйлс гэх мэт зүйлсийг АУБ, эцэг эх, асран хамгаалагчтай харилцаа холбоотой байж хамтран ажиллах АБТ-ын дагуу бусад үүргүүд
Хүүхдүүдийн бие бялдар, хувь хүний хөгжлийг дэмжиж, цаашид амжилттай суралцах суурийг тавьж өгөх Сургалтын материал бэлтгэж, хичээллэх таатай орчныг бүрдүүлэх, сургалтын хэрэглэгдэхүүн ба арга аргачлалд тоглоомын аргыг хэрэглэх. Сурагчдынхаа сурлагын үзүүлэлт, зан харьцаа, биеийн хөгжил болон эрүүл мэндийг өдөр тутам ажиглаж, зөв үнэлэлт дүгнэлт өгөх. Энэ талаар эцэг эх, асран хамгаалагч, багш нар, зөвлөх болон захиргааны удирдлагуудад тайлагнах. Эцэг эх, асран хамгаалагчидтай уулзаж, хүүхдийн хөгжлийн ахиц дэвшил, тэдний хэрэгцээ шаардлага, нөөц бололцоог ярилцаж тодруулах. Танхимын сургалтаас гадна сурагчдыг хөгжүүлж сэдэлжүүлэх зорилгоор төрөл бүрийн сонирхолтой тэмцээн, уралдааныг зохион байгуулах.
Хөтөлбөрийн багтай хамтран сургалтын төлөвлөгөө хэрэгжүүлэх, сайжруулах, боловсруулах Сурагчдын ахицыг үнэлж тогтмол сайжруулах Сурагчийн ахиц, анхаарах зүйлс гэх мэт зүйлсийг АУБ, эцэг эх, асран хамгаалагчтай харилцаа холбоотой байж хамтран ажиллах АБТ-ын дагуу бусад үүргүүд
Санхүү, аж ахуйн өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдан явуулах Санхүүгийн шинжилгээ хийх Удирдлагыг мэдээллээр хангах АБТ-д заасан бусад ажил үүргүүдийг гүйцэтгэх
Технологийн картын дагуу эрүүл ахуйн шаардлагад нийцсэн ам чанартай хоолоор үйлчлэх Гал тогооны өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдах, зохион байгуулах Хүнсний аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн стандартыг мөрдөх, хяналт тавих Гал тогооны ажилтнуудыг удирдан зохион байгуулах, ажлын хуваарилалт хийх, гүйцэтгэлийг хянах Хүнсний нөөцийн бүртгэл, захиалга, хадгалалт, зарцуулалтыг зөв зохион байгуулах Эрүүл ахуй, аюулгүй ажиллагааны зааварчилгаа өгөх Шаардлагатай бичиг баримтыг хөтлөх, бүрдүүлэх Түүхий эдийн чанар, гарал үүсэл, хадгалалт, хугацааг тогтмол хянах
Job Opportunity: English Language Teacher (Native or Fluent Speaker) We are hiring! Join our dynamic and student-centered school community in Ulaanbaatar, Mongolia. Position: English Language TeacherStart date: August 25, 2025 or soonerLocation: Gegee School Contract: Full-time, [1-year renewable] About the Role: We are seeking a passionate and dedicated English teacher who: Creates engaging, student-led, and interactive lessons Encourages students to speak with confidence Inspires creativity, collaboration, and critical thinking Embraces cross-cultural learning in a positive school environment You will be teaching students aged 7–15, with class sizes of approximately 20-30 students. Our curriculum encourages communication, project-based learning, and practical language use.
Хөтөлбөрийн багтай хамтран сургалтын төлөвлөгөө хэрэгжүүлэх, сайжруулах, боловсруулах Суралцагчдын нас, сэтгэхүйн онцлогт тохирсон сургалтын арга зүйг хэрэгжүүлэх Сурагчдын зан харилцаа болон тэдэнд тохиолдож буй бэрхшээлийн талаар эцэг эх, асран хамгаалагч, багш нар, зөвлөх болон захиргааны удирдлагуудтай зөвлөлдөх Сургалтын орчны аюулгүй, найрсаг уур амьсгалыг бүрдүүлэх Сургалт, семинар, мэргэшүүлэх хөтөлбөрт хамрагдах Багшийн хувьд өөрийгөө тасралтгүй хөгжүүлэх АБТ-ын дагуу бусад үүргүүд
Хөтөлбөрийн багтай хамтран сургалтын төлөвлөгөө хэрэгжүүлэх, сайжруулах, боловсруулах Сурагчдын ахицыг үнэлж тогтмол сайжруулах Сурагчийн ахиц, анхаарах зүйлс гэх мэт зүйлсийг АУБ, эцэг эх, асран хамгаалагчтай харилцаа холбоотой байж хамтран ажиллах АБТ-ын дагуу бусад үүргүүд
Хөтөлбөрийн багтай хамтран сургалтын төлөвлөгөө хэрэгжүүлэх, сайжруулах, боловсруулах Суралцагчдын нас, сэтгэхүйн онцлогт тохирсон сургалтын арга зүйг хэрэгжүүлэх Сурагчдын зан харилцаа болон тэдэнд тохиолдож буй бэрхшээлийн талаар эцэг эх, асран хамгаалагч, багш нар, зөвлөх болон захиргааны удирдлагуудтай зөвлөлдөх Сургалтын орчны аюулгүй, найрсаг уур амьсгалыг бүрдүүлэх Сургалт, семинар, мэргэшүүлэх хөтөлбөрт хамрагдах Багшийн хувьд өөрийгөө тасралтгүй хөгжүүлэх АБТ-ын дагуу бусад үүргүүд
Хөтөлбөрийн багтай хамтран сургалтын төлөвлөгөө хэрэгжүүлэх, сайжруулах, боловсруулах Сурагчдын ахицыг үнэлж тогтмол сайжруулах Сурагчийн ахиц, анхаарах зүйлс гэх мэт зүйлсийг АУБ, эцэг эх, асран хамгаалагчтай харилцаа холбоотой, хамтран ажиллах АБТ-ын дагуу бусад үүргүүд
Хөтөлбөрийн багтай хамтран сургалтын төлөвлөгөө хэрэгжүүлэх, сайжруулах, боловсруулах Суралцагчдын нас, сэтгэхүйн онцлогт тохирсон сургалтын арга зүйг хэрэгжүүлэх Сурагчийн академик хөгжил болон хандлага, төлөвшлийн талаар эцэг эх, асран хамгаалагчид танилцуулах, зөвлөгөө өгөх Сургалтын орчны аюулгүй байдлыг бүрдүүлэх Байгууллагын соёлыг хүндлэх, хамтарч ажиллах Сургалт, семинар, мэргэшүүлэх хөтөлбөрт хамрагдах Багшийн хувьд өөрийгөө тасралтгүй хөгжүүлэх АБТ-ын дагуу бусад үүргүүд