Онлайн захиалгын үйл явцыг хянаж, хэрэглэгчдэд мэдээлэл өгөх, захиалга авах, бараа бэлтгэх, төлбөр тооцоо хийх, буцаалт зохицуулах, хүргэлтийн ажилтанд барааг хуваарилах үүрэгтэй. Онлайн платформ (вэб сайт, сошиал медиа, чат) -д пост, шэйр хийх, хэрэглэгчийн захиалгыг авах эрмэлзэлтэй ажиллах, захилага авах Захиалгын дагуу барааг дэлгүүр, агуулахаас бэлтгэх, хүргэлтэд гаргах Онлайн борлуулалтын мэдээ тайлан гаргах
Зах зээлд судалгаа хийх, бүтээгдэхүүний борлуулалтыг нэмэгдүүлэх стратеги боловсруулж хэрэгжүүлэх Борлуулалтын төлөвлөгөө, зорилтуудыг тодорхойлох, хэрэгжүүлэх, хянах Гарсан борлуулалтын үр дүнг шинжлэх, тайлагнах Сошиал медиа, контент хөгжүүлэлт хөтлөх, зар сурталчилгааны идэвхжүүлэлт хийх Бүтээгдэхүүний маркетингийн кампанит ажлуудыг зохион байгуулах Харилцагчидтай харилцах, борлуулалтын процессын явцад дэмжлэг үзүүлэх Зах зээлд өрсөлдөгчдийн шинжилгээ хийх Борлуулалтын багийн гишүүдтэй хамтран ажиллах Маркетингийн тайлан, дүн шинжилгээ гаргах
Дэлгүүрийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдана Борлуулалтын үзүүлэлтийг хянаж, сайжруулах арга хэмжээ авна Хэрэглэгчдийн шаардлага, сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх, судлах Бараа бүтээгдэхүүний нөөцийг удирдана Ажилтнуудын сургалт, хөгжлийг зохион байгуулна Харилцагчийн санал хүсэлтийг шийдвэрлэх Бараа, бүтээгдэхүүнийг салбар дэлүүрүүдэд хувиарлах