Байгууллагын оффис автоматжуулалт, мэдээлийн урсгалыг сайжруулах, хэрэгцээ шаардлагыг тодорхойлох, хөгжүүлэх, хэрэгжүүлэх Компанийн компьютер, дотоод сүлжээ, оффис хэрэглээний тоног төхөөрөмжүүдийн хэвийн, найдвартай ажиллагааг хариуцан ажиллах
Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сайжруулах, шинээр бүтээгдэхүүн үйлчилгээг зах зээлд нэвтрүүлэх зэрэгт шаардлагатай зах зээлийн болон хэрэглэгчийн судалгаа, шинжилгээг хийх, Хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж, хэрэглээний туршлага, зан төлөв зэргийг тогтмол судалж бизнесийн шийдвэр гаргалтад хэрэгцээтэй тоон мэдээллийг бүх төрлийн суваг болон сегментчлэлд үндэслэн гаргаж, хангаж ажиллах, Шинээр нэвтрүүлэх бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, урамшууллын нөхцөл зэргийг зорилтот зах зээлд туршин судлах, сайжруулах санал зөвлөмж бэлтгэх, үр дүнг хянаж ажиллах, Судалгаа шинжилгээ, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, урамшууллуудын шаардлагатай баримт бичгүүдийг боловсруулах.
Үндсэн хөрөнгө, бараа материалын бүртгэлийг хууль, тогтоомж, журмын дагуу хөтлөх, тооллого хийх, анхан шатны баримт бүрдүүлэх Авлага, өглөгийн тооцоо бүртгэж, харилцагчтай тооцоо нийлэх, Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүрэг
Компанийн үйлчилгээний салбарт хандсан хэрэглэгчдэд дараах үйлчилгээг үзүүлнэ: Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, үйлчилгээний нөхцөл, урамшуулал, хөнгөлөлтийн талаар мэдэээлэл өгөх Анхан шатанд хэрэглэгчийн лавлагаа, санал хүсэлтийг хүлээн авч, шийдвэрлэх
Ажлын байрны зорилго: Шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээнүүд гаргах, урамшуулал, идэвхжүүлэлтүүдийн ажлуудыг зохион байгуулах болон шинэ санал санаачлага гаргаж, тасралтгүй сайжруулалтуудыг хийх Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг: Хэрэглэгчийн эрэлт хэрэгцээг судлан, дүн шинжилгээ хийх, ирээдүйн чиг хандлага, олон улсын туршлага дээр үндэслэн шинэ төрлийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, урамшууллуудыг хэрэгжүүлэх. Бүтээгдэхүүн, урамшууллын нөхцөлийн сайжруулалтыг тасралтгүй хийх, үр дүнг хянах, үйл ажиллагааг бүхэлд нь удирдан зохион байгуулах, оролцох.
Захирлын өдөр тутмын үйл ажиллагааг төлөвлөх, зохион байгуулах. Хурал уулзалтын хуваарь гаргах, дотоод, гадаад уулзалтыг зохицуулах. Баримт бичгийг архивлах, хадгалах, шаардлагатай мэдээллийг түргэн хугацаанд олгох. Удирдлага болон байгууллагын ажилтнуудын хоорондын мэдээллийн урсгалыг зохицуулах. Захирлын ажлын өрөөний эмх цэгц, тоног төхөөрөмжийн бэлэн байдлыг хариуцах.
Сүлжээний хэвийн ажиллагааг хянах, хяналтаар илэрсэн гэмтэл саатлыг шуурхай мэдээлэх, засварлах, холбогдох арга хэмжээг авах
• Агуулахын үйл ажиллагааг хариуцаж бараа материал, хөрөнгийн бүрэн бүтэн байдлын хадгалалт, хамгаалалтыг хариуцаж, шаардах хуудсын дагуу тавьж олгох• санхүүгийн анхан шатны бичиг баримтыг үнэн зөв хөтөлж, бүрдүүлэх• Тайлан тооцоог хугацаанд нь гаргах• Агуулахын тооллого хийх• Санхүүгийн програмд мэдээллийг цаг хугацаанд нь бүртгэх• Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаврыг цаг хугацаанд нь хийж танилцуулах
мэдээлэл хүргэх үйлчилгээний танилцуулга хийх санал гомдлыг хүлээн авах үнэн зөв мэдээлэл хүргэх стандартын дагуу ажиллах
- Компанийг төрийн байгууллага болон бусад байгууллагад төлөөлж, эрх ашгийг хамгаалж ажиллах - Компанийн бизнесийн үйл ажиллагааг хууль тогтоомжид нийцүүлэн явуулахад мэргэжлийн зөвлөгөө өгөх, хууль зүйн дэмжлэг үзүүлэх, үүсэх эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх - Гэрээ, контракт болон эрх зүйн харилцааг үүсгэх, өөрчлөх, дуусгавар болгоход чиглэгдсэн бүх төрлийн бичиг баримтыг боловсруулах, хянах -Хариуцсан албаны ажилчдыг удирдлагаар хангах, удирдан зохион байгуулах, хяналтыг хэрэгжүүлэх - Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан бусад чиг үүргийг хэрэгжүүлнэ.
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэгЛавлах төвд хандсан хэрэглэгчдэд дараах үйлчилгээг үзүүлнэ: Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаарх үнэн зөв мэдэээлэл өгөх Санал хүсэлт, гомдлыг хүлээн авах Байгууллагаас тогтоосон стандартын дагуу үйлчилгээ үзүүлэх замаар хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх Бидэнтэй нэгдсэнээр: Хотын төвд тав тухтай ажиллах орчин Найрсаг хамт олон Уян хатан цагийн систем Цаашид өөрийгөө хөгжүүлэн өсөн дэвших боломж таныг хүлээж байна.