Оффисын ажилтнуудын үйл ажиллагааг уялдуулан зохион байгуулах, зааварчилгаа өгөх, хяналт тавих, ажил үүргийн биелэлтийг хангах Ажилтнуудыг сургаж хөгжүүлэх, ажлын байрны зааварчилгаа өгөх, үнэлэх, цалих хөлсийг зохицуулах, тушаал дэвшүүлэх, бууруулах, халах зэрэг асуудлаар шийдвэр гаргахад оролцох Ажил горьлогчоос ярилцлага авах, шинэ ажилчныг байгууллагатай танилцуулах, ажил үүргийн баримжаа олгох хөтөлбөрийн дагуу сургалт зохион явуулах Бизнесийн гэрээ хэлцэл байгуулахад оролцох, төсөв хөрөнгийн зарцуулалт, ашиглалт, тайлан бүртгэл тооцоонд хяналт тавьж сайжруулах санал боловсруулах Ажлын байрны эрүүл ахуй, аюулгүйн нөхцөлийг хангах, хяналт тавих