Зээлдэгчдийн зээлийн эргэн төлөлт,гэрээний нөхцөлийг биелүүлэхэд хяналт тавих, зээлийн эрсдэлийг бууруулах Зээлдэгчидтэй тогтмол харилцан ажиллах, эргэн төлөлтийн талаар мэдээлэл өгөх Хугацаа хэтэрсэн төлбөртэй зээлдэгчдэд сануулга өгөх, тэдэнд нөхцөлийг тайлбарлах. Санхүүгийн асуудалтай зээлдэгчдэд тохиромжтой шийдэл санал болгох. Харилцагчтай зөвхөн утсаар холбогдож ажиллана.
Компани, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар үнэн зөв мэдээлэл хүргэх Харилцагчтай хийсэн харилцааг бүртгэж, удирдлагад тайлагнах. Компанийн сошиал сувгуудад ирсэн чат болон сэтгэгдэл бүрт албан ёсны үнэн зөв мэдээлэл, хариу өгөх; Хэрэглэгч болон харилцагчдаас ирсэн санал, гомдол, хүсэлтийг бүртгэн авч, холбогдох албан тушаалтанд шилжүүлэн шуурхай шийдвэрлүүлэх, шийдвэрийг эргэн мэдээлэх; Маркетинг, борлуулалтын дунд болон урт хугацааны төлөвлөгөөний хэрэгжилтэнд оролцох,