Харилцагчтай харилцах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ танилцуулах Бүтээгдэхүүний талаарх мэдээллийг өгөх, асуултанд хариулах Борлуулалтын зорилтуудыг биелүүлэх Бүтээгдэхүүний хэрэглээ, давуу талуудыг тайлбарлах Харилцагчын хүсэлт, санал хүсэлтийг хүлээн авах, шийдвэрлэх Зах зээл, өрсөлдөгчдийн талаарх мэдээллийг судлах Борлуулалтын тайлан, дүн шинжилгээ гаргах Бүтээгдэхүүний танилцуулга, сургалтуудыг хийх Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг үнэлэх, сайжруулах арга хэмжээ авах