- Худалдааны маркетингийн үйл ажиллагаа бодлогыг боловсруулах, удирдан чиглүүлэх - Худалдааны болон маркетингийн идэвхижүүлэлт, борлуулалтын стандартууудыг боловсруулах ба худалдааны маркетингийн төлөвлөгөө, стратегийг зах зээлийн өөрчлөлт, өрсөлдөөнт нөхцөл байдалд тохируулан шинэчилж байх - Идэвхижүүлэлт болон харилцагчийн хамтын ажиллагаа, төлөвлөгөө, гэрээг үр дүнтэй зохион байгуулж, борлуулалтын багтай хамтран ажиллах - Зах зээлд судалгаа, дүн шинжилгээ хийж , зах зээлийн боломжийг өргөтгөх, өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааны үр нөлөөг бууруулах төлөвлөгөөг боловсруулж, гүйцэтгэх