Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Би Ти Эф ХХК

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Худалдааны зөвлөх /брэнд гутал, хувцас/ -Хотын төв

Үйлчлүүлэгчдэд бараа бүтээгдэхүүнийг тайлбарлан таниулж, зөвлөгөө өгөх, борлуулалт хийх Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад чиг үүргүүд

Брэнд менежер

Брэндийн бодлого, стратегийг хэрэгжүүлэх, зах зээлд таниулах, тэлэхтэй холбоотой судалгааг хийх, хэтийн төлөв гаргах, брэндийн стандартыг бүх сувгаар мөрдүүлж ажиллах Хариуцсан брэндийн гадаад харилцааг хариуцах /2-3 брэнд/ Брэндийн захиалга, албан уулзалтаар гадаадад томилолтоор явах Тээвэр зуучийн компанийн судалгаа хийх, хамтран ажиллах Гадаад түнш, нийлүүлэгчтэй өдөр тутмын харилцааг шууд хариуцан ажиллах, гэрээний хэрэгжилт, хамтын ажиллагаанд хяналт тавих Барааны захиалга өгөх, татан авалт, үнэ батлуулах, салбаруудад хуваарилах болон дотоод хэлтсүүдтэй мэдээллийн эргэлтийг хариуцах Борлуулалтын дүн шинжилгээ хийх, тайлан гаргах Маркетингийн багтай хамтран тухайн брэндийн үндсэн концептид нийцсэн идэвхжүүлэлт, брэндинг хийх маркетингийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах, үр дүнг хянах, тайлагнах Барааны менежменттэй холбоотой бүх ажлыг төлөвлөж, хэрэгжүүлэх Брэндийн өнгө төрх, стандарт, гарын авлага зэрэг баримт бичиг боловсруулах, хяналт тавих Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад үүргүүд

Онлайн худалдааны мэргэжилтэн

Хэрэглэгчээс ирсэн дуудлагад бүрэн хариу өгөх, шаардлагатай мэдээллээр хангах Хэрэглэгчийн хүссэн үйлчилгээг түргэн шуурхай үзүүлэх Онлайн захиалгатай холбоотой хэрэглэгчийн санал хүсэлтийг шийдвэрлэх Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэхэд голлон анхаарна Уг албан тушаал нь байгууллагын онлайн борлуулалттай холбоотой үйлчилгээний анхны холбоо болж ажиллах бөгөөд компаний дүр төрхийг төлөөлөх үүрэгтэй

Борлуулалт, үйлчилгээний албаны удирдлага

Компанийн зорилго зорилтыг хэрэгжүүлэхэд чиглэсэн борлуулалтын үйл ажиллагааг хууль, дүрэм журамд нийцүүлэн оновчтой үр дүнтэй зохион байгуулах Борлуулалтын дотоод болон гадаад хүчин зүйлсийн судалгаа хийж, зах зээлийг нэмэгдүүлэх боломжийг судлах; судалгаанд үндэслэн борлуулалтын төлөвлөгөөг салбар нэгж, брэндээр төлөвлөх Борлуулалтын орчин үеийн чиг хандлагыг судалж, аргачлалыг нэвтрүүлэх Борлуулалт, үйлчилгээний албаны өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэвийн тасралтгүй явуулах Албаны ажилтнуудыг өдөр тутмын удирдлагаар хангаж KPI үзүүлэлтүүдийг хянаж, дэмжлэг үзүүлэх Салбар дэлгүүрийн борлуулалтыг хянах, нэмэгдүүлэх чиглэлт шаардлагатай арга хэмжээг авах, хөтөлбөр боловсруулах, хэрэгжүүлэх Харилцагчийн үйлчилгээний стандартуудыг дагаж мөрдүүлэх, шинэчлэл, өөрчлөлтийг удирдан зохион байгуулах Харилцагчийн үйлчилгээний асуудлуудыг шинжилж, шийдвэрлэх; чиглэл хандлагуудыг тодорхойлох; системийг сайжруулах Удирдлагын оновчтой шийдвэр гаргалтад туслах судалгаа, төлөвлөлтөөр хангах Харилцагч түншүүдтэй харилцан ашигтай ажиллах бодлого боловсруулан хэрэгжүүлэх, харилцааг удирдах  Харилцагчтай гэрээ байгуулах, хамтын ажиллагааг дүгнэх, гэрээний нөхцлүүд сайжруулах уулзалтыг төлөвлөх, удирдах зохион байгуулах

Санхүүгийн менежер

Санхүүгийн тайлангуудад үндэслэн үр ашгийн тайлан хийж удирдлагуудад танилцуулах; Компанийн дунд болон урт хугацааны санхүүгийн төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжилтэд хяналт тавих, тайлагнах; Шинэ төсөл, хөрөнгө оруулалтын төсөв боловсруулах, үр ашигт байдлыг тооцоолох Санхүүгийн төлөвлөгөөний дагуух бодит гүйцэтгэлийг хянаж, чиг хандлагыг урьдчилан таамаглах замаар санхүүгийн нөхцөл байдалд хяналт тавих Бизнес болон хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргалттай холбоотой шаардлагатай мэдээллийг бэлтгэх, ирээдүйн төлөв байдлыг таамаглах, удирдлагын багт танилцуулах, гүйцэтгэлд хяналт тавих Банкны баталгааны үйл ажиллагааг гүйцэтгэх, бүртгэх, тайлагнах   Стратеги, Бизнес төлөвлөгөө боловсруулах, нэгтгэх, дүгнэх Шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ нэвтрүүлэхтэй холбоотой үр ашгийн тооцоолол хийх Мөнгөн урсгалын төлөвлөгөө боловсруулах, гүйцэтгэлд дүн шинжилгээ хийх Компанийн санхүүгийн байдлыг үнэлэх, дүгнэлт хийх; Санхүүгийн эрсдэлийг бууруулах, хамгаалах арга хэрэгслүүдийг судлан, хэрэгжүүлэх; Удирдах ажилтнуудад санхүүтэй холбоотой үүсч болох аливаа боломж, эрсдэлийн талаарх мэдээллээр хангах; Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний борлуулах үнэ, өртөг, зардлын шинжилгээг хийх; Ижил төстэй бүтээгдэхүүн, ажил үйлчилгээний үнэ тарифын зах зээлийн судалгааг хийх, өрсөлдөх чадварыг тодорхойлох; Компанийн хэмжээнд оролцох шаардлагатай төсөл, тендерийн багт орж ажиллах, эдийн засгийн тооцооллыг хийж гүйцэтгэх; Байгууллагын үр ашиггүй зардлыг хянах Үнэ өртгийн тооцоолол боловсруулах, салбаруудын борлуулалтын төлөвлөгөөний гүйцэтгэлд хяналт тавих

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 4-р хороо, Сөүлийн гудамж, Би Ти Эф оффис

Фэйсбүүк хуудас

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2025.