Банкны бизнесийн зорилт, төсөв төлөвлөгөөний биелэлтийг хангахад чиглэн харилцагч, зах зээлийн онцлогт тохируулан борлуулалтын үйл ажиллагааны идэвхжүүлэлтийг газар дээр нь холбогдох нэгж, салбаруудтай хамтран зохион байгуулах, чанартай гүйцэтгэл гаргахад зорьж ажиллах, борлуулалтын процессийг сайжруулахад оршино.
Банкны үйл ажиллагааны баримт бичгийг эмхэлж цэгцлэх, хавтаст хэрэг бүрдлийг зохион байгуулах, архивлах, сан хөмрөг үүсгэх, үнэ цэнийг нягтлан шалгах, данс бүртгэл үйлдэх, тоо бүртгэл хөтлөх, хадгалж хамгаалах, ашиглуулах ажлуудыг тус тус зохион байгуулахад оршино. Банкны зээлийн хувийн хэрэг материалыг эмхэлж цэгцлэх, хавтаст хэрэг бүрдлийг зохион байгуулах, товъёог үйлдэж үдэх, архивлах, сан хөмрөг үүсгэх, үнэ цэнийг нягтлан шалгах, данс бүртгэл үйлдэх, тоо бүртгэл хөтлөх, хадгалж хамгаалах, ашиглуулах ажлуудыг тус тус зохион байгуулахад оршино.
Банкны ажилтны цалин, хөлс, урамшуулалтай холбоотой тооцоолол хийх, алдаагүй үнэн зөв гүйлгээ хийх, холбогдох бүртгэл тайлан, мэдээг боловсруулж хөтлөн тайлагнах, холбогдох журам, зааврыг сайжруулан ажиллахад оршино.
Хугацаа хэтэрсэн зээлийн өр төлбөртэй харилцагчтай утас болон цахим суваг ашиглан холбогдох, биечлэн уулзах, шуудангаар мэдэгдэх хуудас илгээх, зээлийн өр төлбөрийг богино хугацаанд төлүүлэх, хариуцсан салбарын зээл цуглуулах үйл ажиллагааг хянах, хугацаа хэтрэлтийг бууруулах, зээл цуглуулахад оршино.
Жижиг дунд бизнес эрхлэгчид болон нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангах. Шинээр харилцагч татах, хуучин харилцагчаа алдахгүй байхад анхаарах, харилцагчаас банкинд ирэх өгөөжийг нэмэгдүүлэх.
Зах зээлийн эрсдэл, арилжаа, ханшийн эрсдэлийн удирдлагын үр ашигтай тогтолцоог бүрдүүлэхэд чиглэсэн судалгаа, анализ хийх, бодлого, журмын төслийг боловсруулах, арилжааны лимитийг судлан батлуулах, журмын дагуу хэрэгжиж байгаа эсэхэд зайны хяналт тавих, багцын эрдсэлийг бууруулахад шаардлагатай авах арга хэмжээний саналыг боловсруулан удирдлагуудад танилцуулан шийдвэрлүүлэх.
Үүрэг гүйцэтгэж буй объектын аюулгүй байдлыг хангах, банкны бүх байр, объектын үйл ажиллагаа хэвийн явагдаж буй эсэхийг биечлэн хянах, ажилтнуудын стандартыг мөрдүүлэх, байгууллагын харилцагчдыг угтан авч чиглүүлэх, заавар зөвлөгөөгөр ханган ажиллах;
Зээлийн хувийн хэргийг хянан хүлээн авч, зөрчлийг мэдэгдэж засуулах, МИК-д шалгуулах, МИК-д шаардлага хангуулж худалдах, МИК-д худалдсан зээлд үйлчилгээ үзүүлэхтэй холбоотой зарим ажлыг хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Харилцагч болон салбар, тооцооны төв, кассаас мөнгө хураалт болон зузаатгалаар ирсэн цүнхтэй мөнгийг үнэн зөв тоолж, шалган хүлээлгэн өгөхөд оршино.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Банкны төолбөр тооцоотой холбоотой нягтлан бодох бүртгэлийн үйл ажиллагааг үнэн зөв явуулах, бүртгэл тооцоог зөв хөтлөхөд оршино.
Банкны хэмжээнд бүртгэгдсэн харилцагчийн гомдол, санал хүсэлтийг үнэн зөв алдаагүй бүртгэлжүүлэх, гомдол шийдвэрлэлтийн тайланг тухай бүр холбогдох нэгж, удирдлагуудад тайлагнах. Гомдлын шалтгааныг тодорхойлж баталгаажуулах, чанарын даалгавар хүргүүлэх, тайлан мэдээний агуулгыг сайжруулах, тайлантай холбоотой программыг тогтмол сайжруулах, автоматжуулах, банкны нэгж бүрд харилцагчийн гомдол болон алдааны мэдээллийг бэлтгэн хүргэхэд оршино.
Банкны Комплаенсийн бодлогын хүрээнд бизнесийн үйл ажиллагааг дэмжих, Ерөнхий комплаенс болон МУТСТ үйл ажиллагааны хэрэгжилтийг хэмжих тоон үзүүлэлтээр хангах, банкны МУТСТ тусгай хяналтын системийн хэвийн ажиллагааг хангуулах, эрсдэлийн лимит хязгаарлалтыг тогтоох, хэрэгжилтийг хянах, тайлагнах, улмаар комплаенсийн аливаа эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэхтэй холбоотой судалгаа шинжилгээ хийхэд оршино.
Виза, Мастер, АМЕХ, UPI байгууллагаар дамжин хийгдэж буй маргаантай гүйлгээний хүсэлт хүлээн авч холбогдох дүрэм журмын дагуу шийдвэрлэх, картын луйврын гүйлгээний эрсдэлийг зохих түвшинд барихад судалгаа хийх, олон улс болон дотоодын эрсдэлээс сэргийлэх, туршлагыг нэвтрүүлэх, технологийн нэвтрүүлэлт хийх, холбогдох нэгжүүдийг удирдлагаар хангаж ажиллахад оршино.
Дижитал сувгуудаар зорилтот зах зээлд чигэлсэн маркетингийн идэвхжүүлэлт, пи-арын төлөвлөгөөг боловсруулж, хэрэгжүүлэх холбогдох тайланг бэлтгэн ажиллана. Банкны сошиал сувгуудыг хэвийн ажиллагааг хангах, мэдээ мэдээллийг шинэчлэн ажиллана.
Дижитал бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, дижитал орчны эрсдэлийг үнэлэх, удирдах, урьдчилан сэргийлэх, хариу арга хэмжээ хэрэгжүүлэх, эрсдэлийн аппетитийн хэрэгжилтийг хангуулах, сургалт, мэдлэг түгээхэд оршино.
Харилцагч болон салбар, тооцооны төв, кассаас мөнгө хураалт болон зузаатгалаар ирсэн цүнхтэй мөнгийг үнэн зөв тоолж, шалган хүлээлгэн өгөхөд оршино.
Төлбөрийн картын сэжигтэй гүйлгээг 24/7 цагаар хянах, эрсдэлтэй гүйлгээ гарсан тохиолдолд зохих арга хэмжээ авч, картын эрсдэлээс урьдчилан сэргийлж ажиллах, банкны АТМ, СДМ-ийн хэвийн үйл ажиллагааг хянах, хэрэгжилтэд хяналт тавьж ажиллахад оршино.
Төлбөрийн картын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэн хөгжүүлэх, цаашдын хандлагыг тодорхойлох, шинээр нэвтрүүлэн гаргах, үр ашгийг тооцох, борлуулалтыг идэвхжүүлэх, банкны ашгийг нэмэгдүүлэх үйл ажиллагааг чиглүүлэн удирдан зохион байгуулахад оршино.
Салбар нэгжийн бүртгэлийн үйл ажиллагаанд заавар зөвлөмж өгөх, салбар нэгжийн болон харьяалагдах хэлтэс нэгжийн үйл ажиллагааг тасралтгүй хэвийн явахад орлон ажиллах замаар дэмжлэг үзүүлж ажиллахад оршино.
Картын төлбөр тооцооны Пос машины борлуулалт, засвар үйлчилгээ, тохиргоог хариуцан ажиллах
Банкны мэдээллийн технологийн эрсдэлийн удирдлагын хэрэгжилтэд хяналт тавих, бодлого журмын төслийг боловсруулж батлуулах, хэрэгжилтийг хангуулахад оршино.
Голомт банкны харилцагчийн үйлчилгээний төвд хандсан харилцагчдад утсаар бүтээгдэхүүн үйлчилгээний мэдээлэл хүргэх, тулгарсан асуудлыг шийдвэрлэх
Банкинд үүсэж болзошгүй үйл ажиллагааны эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх, эрсдэл учирсан тохиолдолд эрсдэлийг хохирол багатай даван туулах үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх Үйл ажиллагааны эрсдэлтэй холбоотой бодлого, журам, заавар боловсруулах, хэрэгжилтэнд хяналт тавих
Дижитал бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, дижитал орчны эрсдэлийг үнэлэх, удирдах, урьдчилан сэргийлэх, хариу арга хэмжээ хэрэгжүүлэх, эрсдэлийн аппетитийн хэрэгжилтийг хангуулах, сургалт, мэдлэг түгээхэд оршино.
Банкны бизнесийг дижитал хэлбэрээр хүргэх болоод дижитал суваг, дижитал бүтээгдэхүүн үйлчилгээний шинэ санал санаачлага гаргах, хэрэгжилтийг хангуулах
Банкны үйл ажиллагаа хууль тогтоомжийн дагуу тасралтгүй, хэвийн явагдахад хууль зүйн туслалцаа үзүүлэх, шаардлагатай эрх зүйн акт, гэрээ хэлцлийн төсөл боловсруулах, хянах, дээрх үйл ажиллагаатай холбоотой асуудлаар банкны хууль ёсны эрх ашгийг харилцагчид болон хуулийн байгууллагын өмнө төлөөлөх, хамгаалах, банкны албан ажилтнуудын хууль, эрх зүйн мэдээллээр хангахад оршино.
Мэдээллийн урсгалын хяналт, бодлого журмын хэрэгжилтэнд хяналт тавих, судалгаа шинжилгээ хийх, шинэ технологи судлах нэвтрүүлэх. Мэдээллийн урсгалын өдөр тутмын хяналтыг хийх, тайлан гаргах, тохиргоог хийлгүүлэх, үр дүнг тайлагнах. МАБ-тай холбоотой сургалтын материал, гарын авлага бэлтгэн ажилтнуудад хүргэх, мэдлэг түгээх, МАБ-тай холбооотой зөрчил будилааныг хянах, хариу арга хэмжээ авах санал боловсруулахад оршино.
Статистик, математикийн аргачлал ашиглан ахисан болон энгийн түвшний анализ хийж аудитын үйл ажиллагааг оновчлох, аудитын үе шат бүрд дэмжлэг үзүүлэх, үйл ажиллагааг сайжруулах, нөөцийг хэмнэх Банкны мэдээллийн технологийн эрсдэлийн удирдлага, дотоод хяналтын тогтолцоог үнэлж, хараат бус, бодит баталгаажуулалт хийх, зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх замаар үйл ажиллагааг сайжруулах, үнэ цэнэ нэмэх, зорилгодоо хүрэхэд нь туслах Аудитын чиг үүргийг мэргэжлийн стандартын түвшинд, үр дүнтэй хэрэгжүүлэх, тодорхой чиг үүрэг, банкны бүтцийн нэгжийг хариуцан авах, үйл ажиллагаанд мэргэжлийн дэмжлэг үзүүлж ажиллах, Банкны үйл ажиллагааг бүхэлд нь хамруулан банкны засаглал, эрсдлийн удирдлага, дотоод хяналтын систем, санхүүгийн тайлагнал, үйл ажиллаагааны үр дүн зэрэгт бие даасан, бодит баталгаажуулалт хийх, мэргэжлийн үүрэг зөвлөмж гаргах, үр дүнг тайлагнах.
Бизнесийн зорилго, олон улсын чиг хандлагатай уялдуулан ажилтнуудын ур чадвар, мэдлэг туршлагыг тасралтгүй сайжруулахад дэмжлэг үзүүлэх.
Зуслангийн ашиглалт, үйлчилгээ, харуул хамгаалалтыг хариуцан оршин суугчдын аюулгүй байдлыг ханган ажиллахад оршино.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Жижиг дунд бизнес эрхлэгчид болон нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангах. Шинээр харилцагч татах, хуучин харилцагчаа алдахгүй байхад анхаарах, харилцагчаас банкинд ирэх өгөөжийг нэмэгдүүлэх.
Харилцагчид сэтгэл ханамжтай үйлчилгээ авах нөхцлийг бүрдүүлэх, үйлчилгээ авах бүхий л хугацаанд харилцагчийг халамжлах, туслах, зөвлөгөө өгөх, чиглүүлэх, харилцагчийн урсгал зохицуулалт, ачаалал хүлээлгийг бууруулах ажлыг удирдан зохион байгуулах; Харилцагчийн үйлчилгээний стандартыг өөрийн ажиллаж буй салбар, тооцооны төвийн ажилтнуудад мөрдүүлэх, шаардлагатай сайжруулах чиглэл өгөх, хяналт тавих, баг хамт олныг харилцагчийн үйлчилгээгээр дэмжлэг үзүүлэн манлайлан ажиллах;
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Банкны салбар, тооцооны төв, кассуудын цахилгааны эвдрэл гэмтлийг засах, аж ахуйн ажилд туслахад оршино.
Банкны бизнес төлөвлөгөөний зорилтыг дэмжих, харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хүргэхэд шууд нөлөөтэй бизнесийн гол процессуудыг харилцагч төвтэйгөөр сайжруулах, дижиталчлах, шинээр нэвтрүүлэхэд нөхцөл байдал тодорхойлох, шийдэл гаргах, өөрчлөлтийг нэвтрүүлэх, жигдрүүлэх бүхий л үе шатыг удирдан зохион байгуулж дэмжин ажиллахад оршино.
Нэгжийн хариуцах банкны үндсэн бүртгэлийн болон дэд системүүдийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний процесст анализ хийх, сайжруулах, хялбаршуулах, түүнтэй холбоотой судалгаа шинжилгээ хийх, шинээр нэвтрүүлж буй төсөл, хөтөлбөрүүдэд хариуцсан ажил үүргийн чиглэлээр хамтран оролцож, функционал талын дэмжлэг үзүүлнэ.
Банкны үндсэн бүртгэлийн, дэд, дотоод системүүдийн өндөрлөгөө хийх, өндөрлөгөөнөөс үүссэн файлуудыг хөрвүүлэх, өндөрлөгөөнд оруулах санхүүгийн болон санхүүгийн бус файл оруулах, өндөрлөгөөний явцын болон хяналтын тайланг бэлтгэх, илгээх, өндөрлөгөөний явцад үүссэн асуудлыг шуурхай мэдээлэх, асуудлыг шийдвэрлүүлэх
Зээлийн судалгаанд ирж буй материалын бүрдэл бүрэн эсэх, системд өргөдөл үүсгэн ирүүлсэн эсэхийг шалган зээлийн мэргэжилтнүүдийн судалгааны ачааллын тэнцвэртэй байдлыг хангуулж, хуваарилалт хийн түүнтэй холбоотой бүртгэл хөтлөх, тайлан гаргах
Зээлийн үйл ажиллагааны журамд заасан бичил болон жижиг бизнесийн зээлийн судалгаа, эрсдэлийн дүгнэлтийг чанартай гүйцэтгэх замаар жижиг, бичил бизнесийн зээлийн багцын чанарыг зорилтот түвшинд хадгалах; Хариуцсан зээлийн багцын чанарыг тогтмол өндөр түвшинд барихын тулд зээл, хүүний төлөлт, зээлийн зарцуулалт, санхүүгийн болон явцын хяналтуудыг цаг хугацаанд нь хийж, удирдлагыг мэдээллээр хангах;