Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг ~ Компанийн өдөр тутмын захиргааны үйл ажиллагаа, тэдгээрийн системийн хэвийн, тасралтгүй ажиллагааг хангуулах, хяналт тавих; ~ Компанийн стратеги төлөвлөгөөг уялдуулан хүний нөөцийн бодлогыг баримтлах, хэрэгжүүлэх, түүнд хяналт тавьж ажиллах; ~ Захирлууд болон харъяалагдах хэлтсийн менежерүүдийн өдөр тутмын ажил үүрэгт дэмжлэг туслалцаа үзүүлэх; ~ Компанийн хэмжээнд сургалт, олон нийтийн арга хэмжээ, идэвхжүүлэлтийг үйл ажиллагааг хариуцах, удирдан зохион байгуулах; ~ Шинэ ажилтны дасан зохицох хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх ажиллах бүтээмжийг нэмэгдүүлэх; ~ Ажилтнуудын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлж, эерэг сэтгэлгээг бий болгох;