Оффист ирсэн харилцагч, зочдыг угтан авах, үйлчлэх Гаднаас харилцагч ирсэн тухай холбогдох ажилтнуудад мэдэгдэх, утсанд хариу өгөх Албан бичиг хүлээж авах, бүртгэх дамжуулах Оффисын эмх цэгцийг хангуулах, ажилтнуудын цаг ашиглалтад хяналт тавих Баримт бичиг стандартын дагуу архивлах
Хэрэглэгчдэд шаардлагатай тусламж үйлчилгээ, заавар зөвлөгөө өгөх, асуудлыг хүлээн авах, шалгах, илрүүлэх, шийдвэрлүүлэх, холбогдох ажилтнуудад цаг алдалгүй шуурхай мэдээллэх Хэрэглэгчдийн өгсөн мэдээлэл, асуудлыг шинжлэх, цааш тайлагнах, боломжтой техникийн тусламжийг зөвлөх, зөвлөгөө өгөх Хэрэглэгчдэд үзүүлж буй үйлчилгээ, бүтээгдэхүүний алдааг олж засварлах арга техник, мэдлэгийн цар хүрээг өргөжүүлэх, харилцагчдыг илүү сайн дэмжих зорилгоор гүйцэтгэл, үйл явцыг сайжруулахад ажлыг удирдах
Платформ дээр хөгжүүлэлт хийх Төслийн судалгаанд оролцох Системийн загвар боловсруулахад дэмжлэг үзүүлэх
Байгууллагын болон хэрэглэгчийн шаардлагыг цуглуулах, дүн шинжилгээ хийх, баримтжуулах. Одоогийн бизнес процесс, мэдээллийн системийг судалж, тодорхойлолт, процессын зураглал гаргах Өгөгдлийг анализ хийх, тайлагнах, үр дүнг боловсруулах Бизнесийн шаардлагад нийцсэн IT шийдэл, системийн хөгжүүлэлтийн техникийн шаардлага боловсруулах. Хөгжүүлэгчид, тестерүүд, хэрэглэгчид болон бусад оролцогч талуудтай үр дүнтэй хамтран ажиллах, төслийн явцыг хянах, тайлагнах Шинэ систем болон сайжруулалтын талаар хэрэглэгчдэд сургалт, танилцуулга хийх.
Бүтээгдэхүүний талаар судалгаа, шинжилгээ хийх Бүтээгдэхүүний талаар хэрэглэгчээс ирүүлсэн шаардлагыг нарийвчлан тодорхойлох Бүтээгдэхүүний шаардлагын дагуу шийдлийг архитектуртай хамтран боловсруулах Бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн багтай хамтран ажиллах Бүтээгдэхүүний тохируулгыг хийх, анхан шатны мэдээллийг оруулах Бүтээгдэхүүний мэргэжилтэнг арга зүйгээр хангах Багийн ажлыг уялдуулан бүтээмжийг нэмэгдүүлэхэд анхаарах Харилцагч байгууллагуудын холбогдох ажилтнуудтай уулзаж, харилцааг удирдан зохицуулах