Компанийн бизнес төлөвлөгөөний дагуу брэнд бүтээгдэхүүнүүдийн маркетингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх, судалгаа шинжилгээ хийх, сурталчилгааны болон урамшуулалт хөтөлбөрүүдийг зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх, дүгнэх, тайлагнах; Брэндийг зах зээл дээр оновчтой байршуулах, хэрэглэгчид таниулах, зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх; Брэндийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах маркетингийн стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх, удирдах
Брэнд бүтээгдэхүүнийг худалдан авагчид санал болгох, тайлбарлах, зөвлөгөө үзүүлэх, борлуулах Харилцааны соёлтой, түргэн шуурхай үйлчилгээ үзүүлэх дэлгүүрийн борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, сайжруулалт хийж ажиллах
Дэлгүүрийн камерийн хяналт хийх, бүртгэл хөтлөх, тайлагнах Дэлгүүрүүдэд хяналтын тооллого хийх, бүртгэл хөтлөх, тайлагнах Худалдааны зөвлөхүүдэд хяналт тавих Дэлгүүрийн үл тохиролыг бууруулах, төлөвлөгөө боловсруулах, тайлагнах
НББ-ийн хууль болон холбогдох дүрэм, журмыг баримтлах; Компанийн санхүүгийн үйл ажиллагаанд мөрдөгдөж буй дүрэм журмыг мөрдөж ажиллах; Компанийн мөнгөн хөрөнгө, бараа материал, үндсэн хөрөнгө, хангамжийн материал, харилцагчийн тооцооны анхан шатны баримтыг бүрдүүлж өдөр тутмын үйл ажиллагааны санхүүгийн бүртгэл хөтлөх; Өдөр тутмын үйл ажиллагааны бүртгэлийг санхүүгийн программд үнэн зөв, цаг тухай бүрд нь оруулж бүртгэл хөтлөх;