Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Харилцагчийг угтаж авах, утасны дуудлагад хариу өгөх, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд байлгах, бүртгэл мэдээллийг программд бүртгэх, тендерийн материал бэлтгэх, бараа үйлчилгээний талаар харилцагчдад мэдээлэл өгөн, захиалга худалдан авалтын явцад дэмжлэг үзүүлэн, борлуулалтын багтай хамтран ажиллах чадвартай байх
Харилцагчдад инженер, техникийн дэмжлэг үзүүлэх Харилцагчийн ажлын талбай дээр очиж холбогдох тоног төхөөрөмжийн эвдрэл гэмтэл, алдааг олж засварлах Харилцагчдад тодорхой бүтээгдэхүүнийг сурталчлах, дэмжлэг үзүүлэх Бүтээгдэхүүний сургалт, танилцуулга хийх Харилцагчидтай харилцаа холбоотой ажиллах, тэдний хэрэгцээг ойлгох
Харилцагчдад компанийн нийлүүлдэг бараа бүтээгдэхүүнийг сурталчилах, борлуулах, сургалт хийх түүнтэй холбоотой инженер техникийн зөвлөмж, дэмжлэг үзүүлэх Харилцагчидад шаардлагатай тоног төхөөрөмж эд ангийг компанийн тохирох бараа бүтээгдэхүүнрүү хөрвүүлэх, санал болгох Харилцагчийн ажлын талбай дээр очиж холбогдох тоног төхөөрөмжийн эвдрэл гэмтэл, алдааг олж засварлах Үйлдвэрлэлийн тоног төхөөрөмж угсрах, суурилуулах, засвар үйлчилгээ, оншилгоо хийх
Гаалийн бүрдүүлэлт, бичиг баримт бүрдүүлэхэд туслах Ачаа тээврийн бүртгэл хөтлөх, мэдээлэл боловсруулах Бусад шаардлагатай туслах ажлуудыг гүйцэтгэх
Бараа бүтээгдэхүүн хүлээн авах, өрөх, ангилах Захиалгын дагуу бараа бэлтгэх, ачих, буулгах Агуулахын эмх цэгцийг хангах Бусад холбогдох ажил үүргийг гүйцэтгэх
-Байгууллагын хашаа болон оффис, агуулахын эргэн тойрны цэвэр цэмцгэр, аюулгүй байдлыг хангах, эд хөрөнгийн хадгалалт, хамгаалалт, ашиглалтад хяналт тавьж объектын бүхий л нэгж хэсэгт үзлэг шалгалтуудыг тогтмол хийж шалгах -Аж ахуйтай холбоотой туслах чанарын бүх ажилд оролцох -Барилга байгууламжийн жижиг эвдрэл зэрэг боломжит засвар үйлчилгээг тогтмол хийх -Ахлах ажилтны өгсөн үүрэг даалгаврыг аюулгүй, түргэн шуурхай, чанартай хийж гүйцэтгэх
Execute daily accounting activities in accordance with the job description Manage financial accounting tasks independently ensuring accuracy and timely completion. Prepare detailed reports for both internal and external stakeholders, handle receivables efficiently, and provide management with timely and relevant financial information